Pogovorni kotiček– gradimo prijateljstvo

Datum objave: Oct 16, 2018 1:13:33 PM

Drugošolci smo v mesecu septembru veliko ustvarjali. V učilnici smo en del namenili tudi odnosom med učenci. Imenovali smo ga pogovorni kotiček. S tem želimo preprečiti, da bi med učenci prihajalo do neprijetnih situacij. Kotiček je namenjen temu, da učenci ob manjših problemih in težavah sami rešujejo spore. Kadar se v razredu pojavijo neprijetne in neustrezne reakcije, gredo učenci, ki so v to vključeni, v pogovorni kotiček. Tam se pogovorijo o dejanjih in situacijo rešijo ter znova postanejo prijatelji. S tem se učijo samostojnosti, odgovornosti in predvsem skušajo spore reševati s pogovorom, kar menim, da je v današnjem času najpomembnejše zdravilo za reševanje odnosov med ljudmi. Kotiček so učenci opremili po svojih željah. Ob oknu so na tla postavili blazino, zraven so dali mizo, na kateri je škatla z napisom – rešimo probleme. Zraven nje sta tudi škatli za prijetne in neprijetne dni v razredu. Vsakodnevno učenci pišejo svoja občutja na listke ter jih odlagajo v škatle. Vsakih štirinajst dni pregledamo listke in se pogovorimo o sporih in težavah, ki so se dogajali, ter jih vržemo v koš, saj smo jih uspešno rešili. Učiteljici največ pomenijo dobri odnosi v razredu, ki odražajo nasmejane obraze njenih učencev.

Besedilo in slike pripravila: Katja Koren,

učiteljica 2. razreda