IZZIVI GENERACIJE Z

Projekt naslavlja izzive, s katerimi se soočamo tisti, ki smo vpleteni v izobraževanje mladostnikov danes (šolarji sami, učitelji, starši, okolica) in povezuje 4 evropske šole:

  • Agrupamento de Escolas de Montemor-o-Novo (Portugalska)

  • IES Port d' Alcudia (Španija)

  • Osnovna škola Lućac (Hrvaška)

  • Osnovna šola Kozje (Slovenija).

Zastavili smo si 4 izzive - cilje projekta:

1) smiselno, vključevanje sodobne IKT v izobraževanje,

2) gibanje za kvalitetno življenje posameznika,

3) promocija lokalne kulinarične dediščine,

4) doprinos posameznika k čistejšemu okolju.

NOVEMBER 2021 - IZZIVI GENERACIJE Z V ŠPANIJI

Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image

15. novembra 2021 smo se odpravili na Majorko, kjer smo se soočili z novim izzivom generacije Z - doprinos posameznika k čistejšemu okolju.

Podrobnosti o nepozabni izkušnji smo zapisali TUKAJ.

OKTOBER 2021 - IZZIVI GENERACIJE Z V SLOVENIJI

Carousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel imageCarousel image

Med 5. in 8. oktobrom 2021 smo se učenci in učitelji vseh 4 partnerskih šol z izzivi generacije Z spopadali na OŠ Kozje.

Te zanima več?

Klikni TUKAJ na spletno stran našega projekta.

ARHIV MEDNARODNIH PROJEKTOV ERASMUS/COMENIUS

DRUŽBENA INTEGRACIJA UČENCEV MIGRANTOV S POMOČJO DRAMATIZACIJE

(2016-2018)

Projekt je namenjen vključevanju učencev migrantov v družbo s pomočjo dramatizacije.

Skozi igro so razvili različne jezikovne spretnosti in lažje vzpostavili kvalitetne odnose s sošolci. Naučili so se kako izraziti čustva in svoje težave ter sodelovanja, spoštovanja in dela v skupini. Dramatizacija jim bo pomagala znebiti se sramežljivosti in negativnih čustev.

ZELENA EVROPA

(2016-2018)

Cilj projekta je vzpostavitev in ohranjanje spoštljivega odnosa do narave in poudarjanje pomembnosti neokrnjenih kotičkov. Spoznavali smo zaščitene živalske in rastlinske vrste našega okolja in okolja partnerskih šol.

Iskali smo rešitve za zaščito narave. Svoja čustva in

doživljanja smo izražali skozi različne oblike umetnosti.

EKOLOŠKO KMETOVANJE IN ZDRAVA PREHRANA


(2009-2011)


Namen projekta je bil učencem približati kulturo ekološkega kmetovanja rastlin, zavedati se pomena zdrave prehrane, razvijati čut za rastline, jih opazovati, spoznati ekološko kmetovanje v občini Kozje in spoznanja deliti s partnerskimi šolami.

READING SKILLS

READING SHOULD BE A PLEASURE

BRALNE SPRETNOSTI - BRANJE NAJ BO UŽITEK

(2004-2007)

Namen projekta je bil predstaviti bralno spretnost kot pomembno sposobnost, ki učencem pomaga, da se v življenju bolje znajdejo. Učitelji so s partnerji iz tujine izmenjali izkušnje, primerjali pedagoške pristope in metode za razvijanje bralnih spretnosti in spodbujanje branja kot pozitivna izkušnja

IMPLEMENTATION OF NOVELTIES

INTO

MODERN CLASSROOM

IMPLEMENTACIJA NOVOSTI V SODOBNO UČILNICO

(2019-2020)

V okviru projekta so se učitelji udeležili izobraževalnih tečajev v Helsinkih (Finska) ter spremljave pouka v Alcudii (Španija) in Splitu (Hrvaška).

Cilj projekta je pridobiti nova znanja na različnih področjih v šolskem okolju in s tem zagotoviti visokokakovosten izobraževalni proces z inovativnimi pristopi v dobi digitalizacije in splošnih reform v izobraževanju. V želji po uspešni nadaljnji internacionalizaciji šole se bomo povezali s potencialnimi partnerji v evropskem prostoru in pripravili projekt z izmenjavo učencev, ki bo prinesel nove možnosti za širjenje obzorij.

"Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije. Vsebina je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.”