Projektno srečanje v Kozjem

Datum objave: Apr 04, 2017 6:18:29 AM

SREČANJE PROJEKTNIH PARTNERJEV na OŠ Kozje v okviru projekta Vključevanje migrantskih otrok v družbo s pomočjo dramskih aktivnosti

1. 3. 2017 smo v sklopu mednarodnega projekta S- integration of Immigrants by using Drama Aplications na Osnovni šoli Kozje gostili projektne partnerje iz Denizlija in Univerze Pamukkale v Turčiji. Gostje so bili Milenca Krajnc - županja občine Kozje, učitelji Fatma Susar - profesorica na Univerzi Pamukkale, Ramazan Yilmaz - direktor institucije za izobraževanje odraslih v Denizliju, Lidija Sovinc – direktorica LURS-a, Mojca Vuković, koordinatorka mednarodnih projektov na LURS-u in devet spremljevalnih učiteljev iz Denizlija.

Goste je najprej pozdravil Roman Gradišek, ravnatelj OŠ Kozje. Zaželel jim je dobrodošlico v Kozjem in prijetno počutje na šoli, ter jim predstavil delovanje šole in vrtca. Županja občine Kozje je gostom opisala naravne danosti občine Kozje in nanizala nekaj bistvenih podatkov o občini Kozje.

Sledil je kratek kulturni program. Učenci prvega in drugega razreda so zapeli angleško pesem, nato pa so lahko prisluhnili še nekaj zimzelenim slovenskim pesmim v interpretaciji violine, kitare in petja.

Po kulturnem programu sta si direktor Ramazan Yilmaz in ravnatelj Roman Gradišek izmenjala darili.

Nato je sledil kratek ogled šole in vrtca.

Goste je izredno zanimalo način in metode opismenjevanja učencev v prvi triadi OŠ. Tako so pritegnili izredno pozornost in vzbudili interes po izmenjavi dobrih praks učiteljem na OŠ Kozje. Učenci so jih radovedno in vedoželjno opazovali.

Po ogledu je imela profesorica Fatma Susar predstavitev petih drama tehnik z učenci 7. razreda, ki sta se jim pridružili še učenki migrantki iz Brazilije.

Učenci so z velikim interesom sledili posamezni delavnici. Ob glasbi so se urili v sposobnostih osredotočanja na bistvo naloge. Vaje so bile namenjene spoznavanju samega sebe, oblikovanju stopnje zaupanja vase in v drugega ter razvijanje sposobnosti empatije. Dramske aktivnosti so v izobraževanju pomembna metoda za soočanje s težavami v procesu prilagajanja. Z dramatizacijo otrok se razvija sposobnost empatije in lažje razume druge posameznike in dogodke okrog sebe.

Učenci so spontano in z velikim navdušenjem ter z entuziazmom sledili vajam. Tako je zaradi velikega zanimanja ga. Fatma nekoliko podaljšala program.

Po izvedenih delavnicah jim je obljubila, da jih zagotovo obišče še enkrat, na naslednjem srečanju. Obisku na šoli je sledil ogled naravnih lepot Kozjanskega parka in obisk Olimja.