novice2018_19

Zimska šola v naravi - končno

objavljeno: 8. jan. 2019 23:59 avtor: Kozji Zmaj   [ posodobljeno 14. jan. 2019 00:09 ]

V ponedeljek, 7.1.2019, smo polni pričakovanja odšli v CŠOD Planinka, v šolo v naravi. Po prihodu smo se razporedili po sobah, pojedli kosilo in že odšli na smučišče Areh. Čeprav je bilo megleno, je bilo stati na smučkah super. Po večerji smo se seznanili s FIS pravili in odšli še na nočni pohod, kjer smo uživali.
V torek smo se že takoj po zajtrku odpravili na avtobus, ki nas je odpeljal na smučišče. Tam smo bili razdeljeni v različne skupine. Vsi dobro napredujemo, predvsem pa uživamo na belih strminah. Po popoldanskem počitku smo šli v adrenalinski park pri CŠOD. Bilo je enkratno.
V sredo smo se po zajtrku podali na smučišče, da se čimprej naučimo kaj novega. Vsi smo že napredovali, saj smo šli na daljšo in zahtevnejšo progo. Naučili smo se uporabljati vlečnico na krogce, nekateri smo se preizkusili tudi na sidru. Čas na smučišču nam je prehitro minil. Po kosilu in popoldanskem počitku smo se naučili kako se orientiramo v naravi brez in z zemljevidom. Nato smo odšli na teren v okolico doma, kjer smo samostojno s pomočjo naučenega iskali dvajset postojank. Nekateri smo bili zelo uspešni in smo jih našli več kot deset. Zvečer smo imeli skupaj z učenci OŠ Olge Meglič Ptuj zabavo, kjer smo se spoznavali in plesali. Nato smo utrujeni popadali v postelje in se zazibali v miren spanec.

V četrtek smo se po smučanju in obveznostih podružili pri igranju družabnih iger in klepetu. Zvečer smo imeli žrebanje štartnih številk za petkovo tekmo. Po žrebu smo se predstavili po sobah v obliki "Pohorje ima talent". Bilo je zelo zanimivo. Ugotovili smo, da so ptujčani bolj plesno nadarjeni, kozjani pa pevsko. Po končanih talentih smo še zaplesali v zvokih glasne disco glasbe. Po večerni rutini smo se zazibali v še zadnji "pohorski" spanec.

Zadnji dan naše pustolovščine nas je zunaj pričakal sončen dan. Ko smo pozajtrkovali, spakirali in pospravili sobe, smo se polni pričakovanja še zadnjič odpeljali na smučišče. Po dveh urah "treninga" na snegu je bila na vrsti tekma po skupinah. Vsi smučarji smo se pogumno spustili med količki po beli strmini. Najuspešnejši v svojih skupinah smo bili: Mia, Filip in Izabela ter Maj. Za pogum in veliko naučenega smo si pa vsi zaslužili diplome. Po prihodu v dom smo imeli kosilo. Nato je vodja doma Planinka razdelila priznanja za najboljše pospravljene sobe. Pohvale smo dobile Mia, Sanja in Izabela. Tudi fantje nismo veliko zaostajali. Končno pa je napočil čas, ko smo se z lepimi spomini odpeljali proti domu.
Na kratko lahko povzamemo našo šolo v naravi takole: ČUDOVITO SMO SE IMELI!

Kozjanski šestošolci

Zmajčkov abonma - Veveriček posebne sorte

objavljeno: 6. jan. 2019 07:27 avtor: Kozji Zmaj

V soboto 12. januarja se bo nadaljevala 15. sezona Zmajčkovega abonmaja v Kozjem v organizaciji Osnovne šole Kozje. Tretja predstava abonmaja in hkrati prva v letu 2019, bo v Kinodvorani Kozje ob 10. uri, ko bo nastopilo Kaličopkovo gledališče s predstavo Veveriček posebne sorte. Predstava je seveda odprta tudi za neabonente, cena vstopnice posamezne predstave je 4 evre.

Vljudno vabljeni!

Božično novoletna dobrodelna prireditev z bazarjem

objavljeno: 24. dec. 2018 02:47 avtor: Kozji Zmaj   [ posodobljeno 24. dec. 2018 03:09 ]

Tudi letos smo v prazničnem mesecu za Vas pripravili dobrodelno prireditev. Naši specialni gostje, ki so se zastonj odzvali našemu vabilu so bili Ansambel Jug. Oglejte si fotografije s prireditve.
Hvala vsem, ki ste prispevali v naš šolski sklad.

Božiček pred trgovino TUŠ

objavljeno: 20. dec. 2018 05:07 avtor: Kozji Zmaj

Trgovina TUŠ v Kozjem deluje že poldrugo leto. Tudi letos so nas vljudno povabili na stojnico, kjer smo ponujali svoje božične izdelke in si na ta način zbirali sredstva za izvedbo šole v naravi. Imeli smo tudi kratek kulturni program. Že res, da je bil ta dan zelo mrzel, vendar so  prijazni   delavci trgovine   ponujali topel čaj in pecivo, tako da je bilo vsem takoj topleje.        Ga. Jerica Kumer je s svojo pogostitvijo in druženjem marsikateremu krajanu in otroku popestrila ta sobotni dan.

Božič je eden najlepših praznikov. To je praznik dobrote, lepote, miru, druženja. To je čas za razmislek o vrednotah, čas solidarnosti.

Nepogrešljiv del praznikov pa je tudi Božiček, ki je na ta sobotni dan na pozivanje otrok prišel iz trgovine TUŠ. Bil je zelo zgovoren in prijazen in na obrazke otrok naslikal presenečen in navdušen nasmeh. Povprašal jih je kaj, se z njimi rokoval, celo zaplesal je z njimi. Nato je sledilo obdarovanje.

Začeli smo z odštevanjem dni do novega leta. Naj bodo to dnevi miru, spokojnosti, topline za vse nas. Pa seveda zdravja si zaželimo.

Trgovini TUŠ pa, ki nas je na sobotni dan, 15.12. gostila, želimo učenci 4. razreda OŠ Kozje in razredničarka, dobro poslovno leto, proste praznične dni pa preživite  mirno,  v krogu svojih ljubljenih.

Razredničarka 4.r. Marjana Hartl

Skupaj v praznični čas

objavljeno: 10. dec. 2018 23:25 avtor: Kozji Zmaj

Vabimo vas na dobrodelno prireditev OŠ Kozje, ki bo v torek, 18. decembra 2018, ob 17. uri v Večnamenskem centru Kozje.

Zapeli in zaigrali bomo z ansamblom Jug, nasmejali se bomo kratki igri "Zlata raca" in si izbrali unikatna darilca na prazničnem bazarju.

Dogodek je dobrodelne narave. Vstop je prost, hvaležni pa bomo za prostovoljni prispevek v šolski sklad.

Veselimo se vašega obiska.

Ponovno gostili področno prvenstvo OŠ v šahu

objavljeno: 10. dec. 2018 22:47 avtor: Kozji Zmaj

V zadnjih letih je na Osnovni šoli Kozje postalo že tradicija, da v sodelovanju z Društvom šahovskih mentorjev Celje gostimo večja šahovska osnovnošolska tekmovanja. Po dveh državnih prvenstvih smo v soboto 8. decembra drugič gostili še  posamično področno  osnovnošolsko prvenstvo celjskega področja.

V dvorani Večnamenskega centra Kozje, se je zbralo 68 mladih šahistov skupaj z njihovimi mentorji in še kakšnim staršem. Uvodoma jih je pozdravil ravnatelj OŠ Kozje Roman Gradišek, ki jim je zaželel dobro počutje in uspešno tekmovanje. Mlade šahiste in spremljevalce je nagovorila še županja Občine Kozje Milenca Krajnc, nato pa je glavni sodnik Marjan Drobne podal navodila o poteku tekmovanja.

Mladi šahisti so se pomerili v sedmih krogih švicarskega sistema, izjema sta bili kategoriji do 15 let, kjer so igrali vsak z vsakim. Med najmlajšimi učenkami do 9 let je prvakinja postala Nina Kočevar iz OŠ Braslovče, ki je bila edina prijavljena in je igrala v starejši kategoriji. Do 12 let je prvakinja postala  Lucy Brinovec iz OŠ Šempeter, do 15 let pa Tia Gajšek iz OŠ Braslovče. V tej kategoriji je tretje mesto osvojila domača šahistka Izabela Godler.

Med fanti je bila udeležba precej številčnejša, kar je prav tako že tradicionalno. V kategoriji učencev do 9 let je lansko zmago obranil Lan Želj iz III. OŠ Celje, v najštevilčnejši kategoriji učencev do 12 let je prvak postal Tilen Drama iz OŠ Šmarje pri Jelšah, v kategoriji do 15 let pa Matic Nareks iz OŠ Petrovče. Domača osnovna šola je imela svoje predstavnike le še v kategoriji učencev do 12 let, v kateri je Bor Gradišek z osvojenimi petimi točkami iz sedmih partij osvojil končno 7. mesto, pol točke manj je na 10. mestu osvojil Rok Romih, tri točke pa so Matevža Muškatevca uvrstile na 26. mesto med petintridesetimi šahisti.

Naši učenci med najboljšimi v državi v znanju biologije

objavljeno: 10. dec. 2018 22:39 avtor: Kozji Zmaj

30. 11. 2018 je na OŠ Jurija Dalmatina Krško potekalo 15. državno tekmovanje iz znanja biologije za osnovne šole za srebrno in zlato Proteusovo priznanje. Letošnja tema tekmovanja je bila Raznovrstnost in ogroženost plevelov Slovenije, prav gotovo za osnovnošolca na prvi pogled neprivlačna in nezanimiva tema. 5 tekmovalcev  naše šole so se tudi letos učenja lotili zavzeto in odgovorno in se tako uvrstili med najboljše v znanju iz biologije v Sloveniji. Brest Lenarčič je osvojil 2. mestoManca Berglez pa 6. mesto v državi in zasluženi zlati Proteusovi  priznanji, Neli Belina pa je osvojila srebrno Proteusovo priznanje.

Lidija Čepin, mentorica

Iz biologije sem tekmoval prvič in na začetku nisem bil prepričan, če sploh bi. Zdelo se mi je, da bom moral brez razloga predelati toliko literature. Potem pa sem ugotovil, da sem se motil, saj je bila tema zelo zanimiva. Za državno tekmovanje sem se še bolje pripravil, a sem bil vseeno presenečen, ko sem izvedel, da sem se uvrstil na drugo mesto. Tudi zaradi tega bom drugo leto skoraj zagotovo spet tekmoval.

Brest Lenarčič, 8. r.

S tekmovanjem sem pridobila veliko novega znanja, ki mi bo koristilo pri pouku biologije in pri nadaljnjem izobraževanju. Rada bi se zahvalila ge. Lidiji Čepin, ki nas je vztrajno pripravljala na tekmovanje in mi s tem omogočila, da sem  dosegla rezultat, ki sem ga zelo vesela.

Manca Berglez, 9. r.

Tekmovanja  sem se udeležila z namenom, da se naučim nekaj novega. Pridobljeno znanje o plevelih bom lahko v življenju še velikokrat uporabila. Pred samim tekmovanjem me je bilo malo strah, a je ta kmalu izginil. Rezultat bi lahko bil boljši, ampak sem zadovoljna s tem, kar sem dosegla.

Neli Belina, 9. r.

Ko sva izvedeli, da greva na državno tekmovanje iz biologije, sva bili zelo presenečeni, saj se ga še nikoli nisva udeležili. Za naju je bil ta dan zelo poseben. Čeprav nama je zmanjkalo pol točke, da bi osvojili srebrno priznanje, sva zadovoljni, saj nama je to tekmovanje prineslo mnogo novih in lepih izkušenj.  Izvedeli sva veliko zanimivih informacij o plevelih: so koristne v okolju, zdravilne, uporabljajo se v prehrani, a  mnoge tudi zaradi vpliva človeka že ogrožene.

Maša Ferlič in Katja Bratuša, 8. r.

Novoletni dan dejavnosti

objavljeno: 10. dec. 2018 04:41 avtor: Kozji Zmaj

V ponedeljek, 3. 12. 2018, smo imeli tradicionalni dan dejavnosti na katerem smo naše prostore novoletno opremili z našimi izdelki. Tokrat smo se ukvarjali s snežinkami. Ugotovili smo, da okvirno poznamo okoli štirideset vrst snežink, da je njihova oblika največkrat šest kotna in, da niti dve snežinki nista enaki... V drugem delu smo se posvetili tudi izdelovanju daril, ki jih bomo obiskovalcem ponudili po prireditvi na šolskem bazarju, 18. 12..

Začetni tečaj angleščine

objavljeno: 4. dec. 2018 03:51 avtor: Kozji Zmaj

Ljudska univerza Rogaška Slatina vabi na brezplačen tečaj angleškega jezika. Obseg tečaja je 20 ur – začetna angleščina (poudarek na komunikaciji).

Izvajal se bo preko projekta LAS v prostorih Osnovne šole Kozje.

Prvi termin je v torek 11. 12. 2018 ob 16. uri.

Prijave na info@lu-rogaska.si, 041 415 635 ali 03 81 82 440.

Tečaj je namenjen zaposlenim, mladim, aktivnim podjetnikom, mladim podjetnikom, brezposelnim … – izvzeti so samo upokojenci.

Vabljeni!

Zmajčkov abonma - Zlati ključek

objavljeno: 3. dec. 2018 01:57 avtor: Kozji Zmaj

V soboto 8. decembra se bo nadaljevala 15. sezona Zmajčkovega abonmaja v Kozjem v organizaciji Osnovne šole Kozje. Druga predstava bo v Kinodvorani Kozje ob 10. uri, ko bo nastopilo Gledališče gdč. Bazilike s predstavo Zlati ključek. Abonmajske karte po ceni 15 evrov bo še vedno možno vplačati pred predstavo. Predstava pa je seveda odprta tudi za neabonente, cena vstopnice posamezne predstave je 4 evre.